Jūsų krepšelis

🔥 JUODI MIEGADIENIAI 11/19 – 11/28
Nemokamas pristatymas antklodėms

Kaip pagerinti miego kokybę?

Kaip pagerinti miego kokybę?

Miegas vaidina vieną pagrindinių vaidmenų mūsų gyvenime ir įtakai sveikatai. Jo trūkumas arba priešingai, – perteklius gali sukelti lėtinį nuovargį, depresiją, širdies problemas ir net nutukimą. Ši perspektyva tampa ypač bauginanti atsiradus saviizoliacijos režimui įvairių karantinų metu, kai nuolat pažeidžiama nusistovėjusi rutina, o ateities baimė neleidžia ramiai miegoti. Šie patarimai padės jums įveikti savo nerimą ir tinkamai sureguliuoti miegą.

Garsai ir muzika prieš miegą

Erzinantis triukšmas gali išbalansuoti net dzenbudizmo sekėją. Kita vertus, kai kurie garsai veikia taip pat, kaip migdomieji. Šiam tikslui idealiai tinka ramios klasikinės kompozicijos, įvairūs paukščių čiulbesiai  ar Tibeto dubenėlių garsai.

Tačiau šiam hitų paradui vadovauja visokie ASMR vaizdo įrašai, kuriuos galima rasti „YouTube“ platybėse. Malonūs šnabždesiai, ūžesys ir traškėjimas, kitaip vadinamas “baltasis triukšmas” yra skirta paskatinti malonų kūno dilgčiojimą ir suteikti jums ilgai lauktą atsipalaidavimą.

Sportas ir gilus miegas

Kasdieninė fizinė veikla yra sveikatos ir gero miego pagrindas. Tačiau ne viskas taip paprasta. Šiuo klausimu svarbų vaidmenį vaidina intensyvumas ir savalaikiškumas. Tarpas tarp treniruočių ir miego turėtų būti bent dvi valandos. Priešingu atveju gali padidėti adrenalino kiekis, kuris neleis Jums ramiai užmigti. 

Dėl šios priežasties rytas yra tinkamesnis kardio ir svorio treniruotėms. O vakarui suplanuokite tokius sporto užsiėmimus kaip jogą ar tempimo pratimai.

Vonia prieš miegą

Karšta vonia jau seniai tapo viena iš patikimiausių kovos su nemiga priemonėmis. Tačiau čia yra ir spąstų. Aukšta temperatūra veikia kaip espreso šūvis: tad būkite atsargūs. Todėl vandens procedūras verta planuoti ne vėliau kaip kelias valandas prieš miegą.

Kvapai ir jų įtaka geram miegui

Tokie aromatai kaip levanda, ramunėlė, smilkalai, kedras, santalas, bergamotė ir vanilė padės Jūsų nervų sistemai atsipalaiduoti. Pasirinkite Jums patinkančią formą – nuo eterinių aliejų vonių ir masažų iki kvapiųjų žvakių ir patalynės purškalų. Svarbiausia šiuo subtiliu klausimu yra saikas. Per intensyvus kvapas gali lengvai paversti jūsų miegą košmaru.

Meditacija ir gilus miegas

Pavargusios smegenys yra puiki terpė nerimą keliančioms mintims, kurios tave išbudina. Mūsų protėviai prieš tūkstančius metų išrado patikimą būdą su tuo sėkmingai dorotis. Paminėdami žodį meditacija, daugelis iš mūsų iškart įsivaizduoja žilaplaukį asketą lotoso pozoje, kuris visada palaiko ryšį su kosmosu. Bet atsisakykime mistikos. Meditacija visų pirma yra smegenų treniruotės, skirtos susitelkti, atsipalaiduoti ir pasiekti ilgai lauktą vidinę ramybę.

Apšvietimas ir miego rėžimas

Natūrali saulės šviesa leidžia Jūsų biologiniam laikrodžiui veikti įprastai visą dieną. Arba ji taip pat gali būti dirbtinė. Norėdami paruošti kūną miegui, naudokite apatinį apšvietimą vakare, kad padėtumėte sukurti jaukią atmosferą. Ir atminkite: Jūsų miegajame turėtų būti visiškai tamsu. Blackout efektui sukurti jums gali padėti naktinės užuolaidos arba NOXNOX miego kaukė, kuri yra pagaminta iš kokybiško minšto aksominio audinio, pripildyta stiklo granulėmis. Tokia miego kaukė leis Jūsų kūnui pajusti nežymų svorį, kuris Jūsų akis, o kartu ir visą kūną veiks atpalaiduojančiai. Vokai apsunks, akys užsimerks ir Jūs panirsite į gilų miegą.

Maistas ir jo įtaka kokybiškam miegui

Neveltui apsivalgymas priskiriamas vienai iš septynių mirtinų nuodėmių, na o neramus miegas gali būti bausmė už tai. Tačiau nesileiskite į kraštutinumus: eiti miegoti tuščiu skrandžiu taip pat nėra pati protingiausia mintis. Tiesa, – kaip įprasta, yra kažkur per vidurį. Laikantis idealios dienotvarkės, laiko tarpas tarp miego ir vakarienės turėtų būti bent 4 valandos.

Miegamojo temperatūra

Galite prisiminti, kaip sunku užmigti karštose patalpose. Kai kurie tyrimai parodė, kad miegamojo temperatūra dar labiau veikia miego kokybę nei triukšmas. Nustatyta, kad tinkamiausia temperatūra miegui yra 15–19 ° C. 

Vėsiomis sąlygomis kūnas bando sumažinti energijos suvartojimą kūnui šildyti, todėl užmigti tampa lengviau. Tačiau tai nereiškia, kad naktį turite sušalti. O greičiau ir šilčiau užmigti Jums gali padėti mūsų sunkios antklodės NOXNOX, kurios užvalkalo viena pusė yra pagaminta iš šildančio „minky“ audinio. O pačios sunkios antklodės lengvas spaudimas, leis kūnui komfortiškai panirti į gilų miegą. Jeigu kambaryje yra pernelyg aukšta temperatūra, patartina gerai prasivėdinti kambarį. Tokioje situacijoje galime pagelbėti ir mes: NOXNOX turi sprendimą kaip Jūsų kūną atvėsinti. Užteks tiesiog apversti pasunkintą antklodę į bambuko pluošto pusę, kuri švelniai  vėsina šiltomis vasaros naktimis.

Neužmirškite, kad šios dienos geras miegas – tai raktas į jūsų  rytojų. Pasirūpinkite juo dabar.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.